آکادمی کتاب فوتبال

ساخت وبلاگ

قهرماني به ستارگان بزرگ

 

 قهرمانان زيادي در تاريخ ورزش وجود دارند ، برخي از آنها مانند جواهرات بسيار براق هستند اما بسياري ديگر پر از حاشيه هستند. از آنجا كه ورزش زنان در كشور سنتي ايران جديد است ، تعداد كمي قهرمان در ايران مشهور است.

 

 

استعداديابي و توسعه استعداد موضوعي پيچيده و مسئله مهمي در ورزش هاي رقابتي است، به خصوص در ورزش هايي مانند فوتبال كه توانايي شناسايي استعداد،پيامدهاي تجاري چشمگيري براي بازيكنان و باشگاه ها دارد. توسعه روزبه روز و صنعتي شدن فوتبال و توجه زياد به مباحث اقتصادي آن و علاقه فراوان نوجوانان و جوانان براي پيوستن به جمع بازيكنان حرف هاي فوتبال،دست اندركاران، مديران و مربيان مدارس فوتبال را بر آن داشته تا با استعداديابي از بين داوطلبان از هدر رفتن پول، سرمايه و وقت خود و داوطلبان جلوگيري كنند.

 

برنامه استعداديابي و پرورش اين استعدادها براي شناسايي و توسعه ورزشكاران بااستعداد براي رسيدن به بالاترين سطح ورزش در جهان است. به علاوه، اين امر مي تواند وسيلة مفيدي براي افزايش مشاركت ورزشي در يك جامعه و به وجود آوردن ارتباطي مطلوب بين ورزش، استعدادها، اولويت هاي شخصي و سطح غيرحرفه‌اي  باشد. آكادمي فوتبال كتاب باور بر اين است كه استعداد را مي توان هم شكوفا كرد و هم ساخت .هر نوجوان اگر در مسير درست قهرماني با برنامه ريزي دقيق و منسجم قرار گيرد مي تواند به موفقيت دست يابد و هر روز بهتر از ديروز خود باشد چه بسا افرادي با استعداد بالاي ورزشي و فوتبال اگر مسير درست قهرماني را پيدا نكنند نتوانند به موفقيت دست پيدا كنند.

 

رساندن ورزشكار به اوج عملكرد خود و موفقيت او با جهت گرفتن در سنين پايين و پرورش دادن در ادامه از طريق چارچوبي مشخص و مطابق با علم مختص آن ورزش امكان پذير است. تنظيم برنامه هدفمند براي قهرمان پروري در آكادمي فوتبال، مسير دشواري در پيش است و شايد بتوان مسئله استعداديابي،استعداد سازي و پرورش استعدادها را از گامهاي بنيادين و اوليه در خصوص تدوين برنامه قهرمان پروري در آكادمي تخصصي فوتبال كتاب به حساب آورد.

آکادمی کتاب فوتبال...
ما را در سایت آکادمی کتاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : استعداديابي, نویسنده : آکادمی کتاب فوتبال faketab بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت: 20:17